בריחת שתן והפחתת נוזלים

בריחת שתן והפחתת נוזלים

בריחת שתן והפחתת נוזלים

 

אם אתם סובלים מבריחת שתן – צורך קבוע לדעת היכן נמצא חדר האמבטיה הקרוב ביותר, הימנעות מנסיעה או פעילויות חברתיות שעלולות להביך, הפסקת שגרת הפעילות הגופנית מחשש לדליפות – אתם יודעים כמה זה יכול להיות קשה. אתה יודע שאתה לא יכול לשלוט בזה. היית עושה הכל כדי למנוע בריחת שתן. הפחתה דרסטית בכמות הנוזלים שאתה שותה עשויה להיראות כצעד הגיוני להשגת שליטה על בריחת השתן שלך. עם זאת, זו טקטיקה שעלולה להיות מסוכנת.

 

כמות המים המומלצת היא כמחצית ממשקל גופכם באונקיות. כך או כך, זה מספיק מים כדי לשמור על לחות. מים מהווים כ 60% ממשקל גופכם, והם חיוניים לכל המערכות בגוף – לשטוף רעלים מאיברים, להוביל חומרים מזינים ועוד. אך אם אתם שותים פחות נוזלים להפחתת בריחת שתן, אתם עלולים להתייבש. להיות מיובש יכול לגרום לך להרגיש עייף יותר ולתת לך כאב ראש. התייבשות יכולה גם לגרום לעצירות. בסך הכל זה לא בריא להתייבש.

 

והכי חשוב לבריחת שתן, צמצום נוזלים יכול לרכז את השתן שלך. ניתן לראות זאת בקלות משום שהשתן יהיה כהה יותר. שתן מרוכז הנגרם כתוצאה מהתייבשות עלול לגרות את רירית שלפוחית ​​השתן והשופכה ולמעשה להחמיר את בריחת השתן שלך. לפיכך, חשוב עדיין לשתות מספיק מים.

 

אחת הדרכים לעזור בהפחתת בריחת השתן היא שתיית מים בלבד, והימנעות מקפאין, אלכוהול ומשקאות מוגזים שעלולים להחמיר אותו. טיפ נוסף הוא להגביל את צריכת הנוזלים בלילה – אל תשתו לאחר זמן מסוים כדי להפחית את הדחף או התאונות בלילה. אתה יכול גם לתזמן מתי אתה הולך לשירותים ולוודא שאתה משאיר זמן ללכת כל 2-4 שעות – זה גם מדריך טוב למטפלים בקשישים שיש להם בריחת שתן.

 

זה נראה הגיוני להפחית את צריכת הנוזלים, אך ייתכן שאתה רק מייבש את עצמך ומוסיף לבעיות בשלפוחית ​​השתן שלך. כנראה שעדיין תחוו בריחת שתן. אם אתם סובלים מבריחת שתן, אתם עדיין זקוקים למים בכדי לשמור על בריאות גופכם. נסו להישאר עם שתייה רק ​​מים, ובעיקר בשעות היום.

ניתן לבקר באתר של עזר נאמן.

סגירת תפריט